Ook wel kortweg de "ALV" genoemd is het belangrijkste orgaan wat we als vereniging hebben. Het is de (minimaal) jaarlijkse vergadering waarin het bestuur verantwoording aflegt over het gevoerde beleid en het financiële reilen en zeilen van de vereniging. Als leden van Hockey Club Uden zijn jullie uiteindelijk de baas over onze club en kunnen hierin tijdens de ALV actief over het gevoerde beleid meepraten, of juist bepalen dat de leden van de club het anders willen.
Uiteindelijk kunnen we zonder leden geen vereniging zijn, maar elke vereniging heeft ook weer een bestuur nodig. We doen ons best als bestuur om zo goed mogelijk te luisteren naar de mening van onze leden en uiteindelijk geeft u als lid het bestuur het mandaat om keuzes te maken in het belang van de vereniging. We gaan daarbij ervan uit dat wij als bestuur de meerderheid van de vereniging vertegenwoordigen.
Blijkt dit toch niet zo te zijn dan is de ALV de aangewezen plek om het bestuur terecht te wijzen, of in het ergste geval zelfs weg te sturen.
Bijzondere ALV 11 April 2025
Het bestuur Hockey Club Uden heeft voor 11 April 2025 om 20:00 in het clubhuis van Hockey Club Uden een bijzondere ALV uitgeroepen met als onderwerpen de verbouwing van het clubhuis, en de door de gemeente aangekondigde opvang locatie aan de Boekelsedijk tegenover onze vereniging. De uitnodiging kunt u vinden in dit nieuwsbericht.
Agenda:
1 Opening en Mededelingen door de Voorzitter
2 Vaststellen van de Notulen 28 Juni 2024
3 Update Verbouwing Clubhuis
4 Opvanglocatie Boekelsedijk
Bezoekadres
Postadres
Hockey Club Uden
Postbus 78
5400 AB, Uden
KvK Den Bosch 40217519
BTW 8569198
© 2025 - Hockey Club Uden | Powered by LISA